REHABILITACE UHŘÍNĚVES Rehabilitace Poskytované služby

Poskytované služby

KOMPLEXNÍ SLUŽBY V OBORU FYZIOTERAPIE

Naše nestátní zdravotnické zařízení nabízí ucelenou fyzioterapeutickou péči hrazenou buď z veřejného zdarvotního pojištění nebo hrazenou hotově pacientem.

nabízíme:
- rehabilitační péči po veškerých úrazech a operacích;
- dlouhodobou rehabilitační péči pacientů po úrazech míchy;
- rehabilitaci klientů s poruchami pohybového aparátu, zejména bolesti hlavy, šíje a zad;
- rehabilitaci klientů s projevy degenerativních onemocnění;
- rehabilitaci klientů s neurologickými obtížemi (cévní mozková příhoda, roztroušená skleróza, dětská mozková obrna….);
- rehabilitaci dětí s poruchami psychomotorického vývoje od narození až do dospělosti, - terapii dětí se skoliózou, vadným držením těla, plochýma nohama...;
- rehabilitační péči jako preventivní program předcházení bolestí zad a pohybového aparátu

využíváme osvědčené fyzioterapeutické metodiky a postupy:

- prvky manuální medicíny – techniky měkkých tkání, mobilizace periferních kloubů a páteře, postizometrické relaxace a podobné techniky;
- léčebnou tělesnou výchovu (LTV) individuální  i skupinovou;
- fyzioterapeutické metodiky na neurofyziologickém podkladě, využíváme metody reflexní terapie (Vojtova reflexní lokomoce, Kabat (PNF), McKenzie, Brügger, Mojžíšová, Bobath, Klapp…);
- aplikace vývojové kineziologie v praxi;
- práce se středem těla (aktivace hlubokého stabilizačního systému);
- kinesiotaping

FYZIKÁLNÍ TERAPIE
elektroléčba – elektroléčebné proudy (TENS, DD proudy…), ultrazvuk
magnetoterapie;
laser
masáže zad, šíje

Dále nabízíme:

SKUPINOVÁ CVIČENÍ – výhodou je malá skupina lidí a tedy možnost dobrého dohledu a tedy individuálního přístupu, využíváme celou řadu cvičebních pomůcek tak, aby cvičení bylo pestré, zábavné a dala se zvyšovat náročnost provádění jednotlivých cvičebních prvků.

• - Pilates, Jóga,Powerjóga, Zdravá záda– vše pro začátečníky i pokročilé pod vedením fyzioterapeutky, popř. zkušené lektorky

FITNESS PORADENSTVÍ - rehabilitační fitness, zdravé fitness;  konzultace správného cvičení v posilovně

Přijďte si k nám vyřešit své problémy s bolestí, zacvičit, odpočinout a  nebo se jen uvolnit v přijemném prostředí rehabilitačního centra v Uhříněvsi. Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se na Vás.

NOVĚ NABÍZÍME - VYŠETŘENÍ NA PODOSKOPU

Co je podoskop?
Podoskop je moderní diagnostické zařízení umožňující diagnostiku otisků nohou. Podoskop tedy slouží k odhalení ortopedických vad nohou pomocí vysoce polarizovaného světla. Při vyšetření se pacient postaví na skleněnou desku cca 20cm vysokou a podle otisku odrážejícího se na zrcadlo pod deskou se zhodnotí kvalita nožní klenby, zatížení chodidla a prstců, popřípadě jiné deformity nohy. Vyšetření je určeno pro všechny věkové kategorie a zejména pro děti. Jeho přínos ocení také sportovci v rámci prevence zatížení nohou při fyzické aktivitě a rovněž doplňkově pacienti s ortopedickými obtížemi, po operacích dolních končetin, s bolestmi zad a neurologickými problémy, pro zhodnocení efektu terapie.
​​​​​​
Výhody podoskopu?
Umožňuje pozorovat rovnoměrnost zatížení chodidla při zátěži. Slouží ke zjištění deformit a bolesti nohou a jiných potíží chodidel (hallux valgus, bolesti paty, hyperpronační syndrom nohy, hypersupinace) včetně plochých nohou. Některé vady nohou vznikají už při vývoji v děloze matky. Jiné pak nedokonalou péčí o nohy v době růstu, a také používáním nesprávné obuvi, kdy se mohou malé odchylky od správného postavení zafixovat (poruchy funkce nohy). Vadným postavením nohou a sportovními aktivitami pak dochází k nepřiměřenému přetěžování vazů a svalů, které přináší riziko úrazů. Na vině špatného postavení nohou, mohou být i poúrazové stavy v oblasti hlezna, hlavně po zlomeninách patní kosti, nártních kostí a záprstních kostí.

Podoskop pomáhá odhalit:
  • vady drobných kloubů nohy
    postavení, tlak a rotaci patní kosti a jednotlivých částí chodidla vůči sobě
    vady v osách hlezenních kloubů
    funkci nohy nejen staticky
Je podoskop vhodný pro každého?
Jednoznačně, vyšetření mohou podstoupit všichni bez rozdílu věku, včetně dětí. Vyšetření vyžaduje i minimální spolupráci. Dětská noha se vyvíjí velmi dynamicky, a zejména  u dětí je včasné odhalení odchylek od správného vývoje nohou velmi důležité pro včasné zahájení fyzioterapie či jiného léčebného plánu.

Objednejte se u nás na tel: 607 532 778, RHB Elpeko spol.s r.o., Bečovská 656
www.rehabilitace-uhrineves.cz

theme

Máme smlouvy s těmito pojišťovnami